Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

un-valentine


Δεν είμαι θυμωμένη. 
Απ’τα βάθη της καρδιάς μου εύχομαι να υποφέρεις.
Όταν βλέπεις τα γράμματα μου.
Τα κείμενα μου.
Τα δώρα μου.
Να μην τα πετάξεις ποτέ.

Θέλω να είμαι εκεί σε κάθε τραγούδι που ακούς, σε κάθε ταινία που βλέπεις, σε κάθε ζευγάρι που προσπερνάς.

Θέλω να βλέπεις πόσο πολύ σ’αγαπάω και εσύ με πέταξες.

Θέλω να θυμάσαι όλες σου τις υποσχέσεις. 
Να μην τις ξεχάσεις ποτέ. 
Να τις ακούς συνέχεια στο μυαλό σου. 
Να σε μισείς. Που απέτυχες για άλλη μια φορά.
Να μη συγχωρήσεις τον εαυτό σου που με κατέστρεψες και με ανάγκασες να σου δώσω και τη συγκατάθεση μου χωρίς να το καταλάβω.

Να μη συγχωρήσεις τον εαυτό σου που η ζωή μου ήταν στα χέρια σου και τη θυσίασες.
Να μη συγχωρήσεις τον εαυτό σου που πάνω απ’ όλα όλα αυτά τα έκανες σε εμένα.

Θέλω να υποφέρεις.
Και να υποφέρω κι εγώ.
Θέλω να είσαι νεκρός.
Νεκρή να είμαι κι εγώ.


                          


Το αρθρο το βρήκαμε στο SOULPIE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου